lördag 26 september 2009

En ruta och ett draperi....

Har bara lyckats virka en ruta idag till babyfilten. Kom knappt ihåg receptet. Måste skriva ner det så jag slipper räkna maskor om det går någon vecka utan att jag virkat någon ruta.

Idag gjorde jag färdigt drapperiet till hallen. Så skönt att få upp det! Vi åkte till Fredells och köpte stänger för att kunna hänga upp det.

Lönehelg = shopping. För en gångs skull blev det inga pysselsaker. Det onyttigaste var filmen Sex and the City the movie. Jag har inte sett den, men det blir nog ytterligare några dagars längtan för det känns inte som jag kommer att prioritera den.

Idag har varit en bra dag. Fri från dum bröstcancer och tillsammans med familjen.

Sov gott världen! U can make a differens..........make every moment count........

Inga kommentarer: