lördag 21 augusti 2010

Kul fredag

Hade en underbar kväll och natt i fredags. Det var så roligt och uppfriskande att åka iväg och tillsammans med massa människor över 40 uppleva 80-tals band och gammal hederlig syntmusik. Bästa gruppen var enligt mitt tycke, Alfaville. Sångaren, en tjock, rakad 50 årig gubbe, hade kul på scen och lät dessutom bra. Han var en man som jag kunde identifiera mig med där jag studsade runt som en kal, fet köttbulle framför scenen. Dom gamla hitsen satt som en smäck och jag har träningsverk idag efter mycket skuttande (även om vi satt i ölinhängnaden en del). Tjoho va kul!
Jag har haft en supervecka trots cellgifter och att jag varit så uttråkad, för jag har mått bra. Tack brorsan och svägerskan för en väldigt lyckad och uppskattad födelsedagspresent.

Inga kommentarer: