tisdag 10 augusti 2010

S:t Lars

Jag knypplar fn på S:t Larsspetsen. Jag började med det när jag var i Vadstena, men efter det har jag kommit av mig med knypplingen. Häromdagen var det sport på tv och då började jag igen.

Vidare försöker jag göra ett bidrag till en tävling som Föreningen Svenska spetsar anordnar. Jag har börjat provknyppla och första försöket blev inte bra så det är bara att börja om. Kul om det blir något av det.

Vill knyppla lite smycken oxå. Får se om inspirationen griper tag i mig så att det blir något av dom tankarna. Vi får se.

Hopp och hej!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

Esther sa...

Hej!
Jag gjorde ett fint armband i svart silke och med metalltråd. Ska fota det och lägga upp i min (ganska inaktiva) blogg. "Hittade på" (inte så avancerat...) mönstret själv, vilket gör mig extra stolt. :-)
Vet inte vad jag ska ha för spänne bara... om du har förslag mottages de tacksamt!
kram